درباره وبلاگ


طراحی واجرا دکوراسیون داخلی (مسکونی.تجاری.اداری) بسم الله الرحمن الرحیم با سلام خدمت مشتریان عزیز شرکت دکوراسیون یک طراح واجرا کننده دکوراسیون داخلی (مسکونی.تجاری.اداری) از قبیل: ( کابینت . پارتیشن . سقف کاذب . دیوارپوش . دکور و ویترین منزل وفروشگاه . قفسه بندی . ساخت کمد دیواری. ساخت انواع درب های ورودی واپارتمانی) امیدواریم بتوانیم پنجره هایی رو به زیبایی و هنر ایرانی را به شما عزیزان هدیه نماییم. شرکت تولیدی مصنوعات چوبی (دکوراسیون یک) با مدیریت نظری وعبادی 09125866452 09194944756
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 33567
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دکوراسیون یک طراح واجرا کننده دکوراسیون داخلی اعتبارما رضایت مشتریان

عرضه جدیدترین ویترین ها فروشگاهی ونمایشگاهی با بهترین طرح ها و مجربترین سازنده ها

ساخت جدیدترین سقف های کاذب با عمری طولانی و5سال ضمانت  با بهترین کیفیت وزیباترین طرح ها

ساخت جدیدترین دیوارهای کاذب با انواع MDFقابل شستشو و فلکس هی ایرانی وخارجی

ساخت جدیترین قفسه ها وکمد های دیواری برای اداره ها وفروشگاه ومنازل




ساخت وطراحی دکوراسیون فروشگاهی ومنازل



دکوراسیون یک با بهترین طرح ها وبهترین خدمات در خدمت مشتریان محترم میباشد.

تلفن های تماس:09125866452-09194944756-

 

 



عرضه کننده بهترین فلکسهای ایرانی وخارجی بامجربترین نصابها

استفاده فلکس در رنگهای مختلف به جای شیشه در (در وپنجره)و....که هم عمر طولانی دارد وهم خطری برای شما ایجاد نمیکند همچنان زیبایی نمای منزل شما را چندین برابر میکند.

با مشاوره رایگان

(یک بار امتحان کنید همیشه مشتری ما خواهید بود)

(دکوراسیون یک)

با مدیریت نظری وعبادی

 

09125866452-09194944756-09192505179

 

 

 

 

استفاده در مکانهای مختلف:(در ادامه مطلب)



ادامه مطلب ...



پارتیشن اداری: سیستم جداکننده های کاذب که امروزه بانام پارتیشن شناخته می شوند،نوعی تجهییزات جهتتقسیم بندی فضاهای داخلی بوده که باهدف منظم ترکردن محیط وباپیش بینی قابلیت جابجایی طراحی وساخته می شوند.

استفاده ازپارتیشن درکشورسابقه طولانی نداردومصرف آن اغلب درپروژه های اداری وتجاری که نیاز به طراحی محیط برمبنای احتیاجات جاری می باشد وامکان تغییرات نیز وجودداردرواج پیداکرده.
پارتیشن اداری برمبنای معیارهای ساخت به چهار دسته اصلی تقسیم بندی می شوند:
1-
پارتیشن اداری تمام MDF.
2-
پارتیشن اداری MDF ,آلومینیوم.
3-
پارتیشن اداریMDFوشیشه.

4-پارتیشن اداری آلومینیوم وشیشه

 

1-پارتیشن اداری تمامMDF:
این نوع از پارتیشن اداری تنها به وسیله MDFساخته می شودوطراحی آنها به گونه ای است که نمای ظاهری وفریم بندی ها به وسیله MDFانجام می گیرد .به دلیل نیاز به ایستایی ومقاومت در محل وهمچنین با پیش بینی قابلت حمل،قطر بدنه اصلی در این نوع از پارتیشن بین 9 تا 13 سانتی متر است که بسته به عرض وارتفاع مورد نیاز کم یا زیاد می گردد.همچنین به دلیل ایجاد یک قطر 9 تا 13 سامتی متری در بین جداره پارتیشن می توان از پرده های کرکره ای درون جداره داخلی استفاده نمود که هم موجب محفوظ تر شدن محیط می گرددوهم می توام لوگو ویا نام شرکت رابرروی آنها درج کرد   .

این نوع از پارتیشن اداری بسته به فضای موردنیاز باعرض های متغیر 90 تا140 سانتی متر وارتفاع 140 تا 380 سانتی مترقابل طراحی وپیاده سازی می باشد.

پارتیشن اداریMDF وآلومینیوم:پارتیشن اداری ترکیبی که در ساخت آن از MDF وآلومینیوم استفاده می گردد نوعی از جداکننده های سبک هستند که قابلیت پیاده سازی ، حمل ونقل وتغییرات بسیار بالایی دارند.این نوع از پارتیشن اداری به دلیل استفاده ازآلومینیوم که فلزی بسیار سبک ، مستحکم وزیباست بسیار متنوع وجذاب می باشد.آلومینیوم های مورداستفاده در این نوع ازپارتیشن به دلیل داشتن رنگ های آنودایزباکیفیت تنوع رنگی بالایی داشته وباترکیب رنگی مناسبی که باMDFخودایجادمی کنند امکان هارمونی با محیط رادارند.
پارتیشن اداری MDF وآلومینیوم خود به دودسته تقسیم می شود:پارتیشن اداریMDF وآلومینیوم ( تک جداره ):در این نوع از پارتیشن اداری از آلومینیوم به عنوان فریم واسکلت بندی اصلی واز MDF وشیشه به عنوان پرکننده های سطح استفاده می شود.قطر این نوع پارتیشن بسیارکم ودر حدود 4تا6سانتی متر است ، عرض وارتفاع آن هم کاملا نا محدود بسته به محیط قابل پیاده سازی می باشد.یکی از مزایای این نوع پارتیشن قطرکم ، مقاومت بالا ، نقل وانتقال وتغییرات سریع وهزینه مناسب می باشد

 

پارتیشن بندی

پارتیشن بندی بسته به ارتفاع سقف معمولا تا ۲ متر پرکننده شامل ۱۲۰ سانتیمتر ام دي اف و حدود ۶۷ سانتيمتر شيشه مي باشد و باعث تفكيف و جدا سازي فضاها و ايجاد اطاق هاي با درب جدا از نوع پارتيشن مي شود اين كار نياز به كارهاي بنا ئي و تخريب ندارد و ضمن زيبا نمودن فضا اطاق ها و فضا هاي متعدد ايجاد مي شود.

قفسه بندی

قفسه بندی فروشگاهی با اسکلت آلومینیوم در طرخ ها و رنگهای مختلف با طبقه های شیشه ای و ام دی اف همراه با لایت و کمد در پائین آن در هر اندازه ساخته و نصب می شود.

 

 



 

 

(طراحی وساخت مدرنترین کابینت آشپزخانه)

دکوراسیون یک بهترین سازنده کابینت های دیواری وزمینی میباشد که با طرح های جدید وبه روز در خدمت مشتریان گرامی خود میباشد.


دکوراسیون یک علاوه بر طراحی زیبا وماندگار برای کاراز اجناس درجه یک ودارای ضمانت استفاده میکند وتمام اهداف شرکت ما رضایت مشتری میباشد.

 

 

 

 

 



 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت مشتریان عزیز
شرکت دکوراسیون یک طراح واجرا کننده دکوراسیون داخلی (مسکونی.تجاری.اداری) از قبیل:
( کابینت . پارتیشن . سقف کاذب . دیوارپوش . دکور و ویترین منزل وفروشگاه . قفسه بندی . ساخت کمد دیواری. ساخت انواع درب های ورودی واپارتمانی)

امیدواریم بتوانیم پنجره هایی رو به زیبایی و هنر ایرانی را به شما عزیزان هدیه نماییم.


شرکت تولیدی مصنوعات چوبی
(دکوراسیون یک)
با مدیریت نظری وعبادی
 

09125866452-09194944756-09192505179



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه
  • همسریابی
  • درگاه پرداخت اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساخت دکور وپارتیشن اداری وفروشگاهی سقف ودیوار کاذب -قفسه و آدرس partishen.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.